به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خراسان جنوبی، یکشنبه ۲۴ شهریور ۹۸،«معتمدیان» استاندار خراسان جنوبی ضمن حضور در دادگستری استان با « حجت الاسلام و المسلمین حمیدی» رئیس کل جدید دادگستری خراسان جنوبی دیدار و گفت و گو کردند.
استاندار خراسان جنوبی در این دیدار گفت: با تعامل استانداری و دادگستری و همکاری زیر مجموعه های این دو دستگاه، بسیاری از موضوعات و مشکلاتی که در استان وجود دارد از جمله اشتغال و تولید حل و فصل می شود.
«معتمدیان» افزود: هدف ما بدور از هر گونه جریانی، تقویت زمینه های خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
“استاندار خراسان جنوبی” خاطرنشان کرد: می توانیم بر اساس هماهنگی، هم افزایی و تعامل، توان و ظرفیت های مختلف را در کنار هم و در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم قرار دهیم و این امر بسیار اثربخش خواهد بود.
وی اظهار داشت: تاکید ما بر این است تا فرمانداران از همکاری دادگستری و دادستان ها به ویژه در شوراهای تامین و در جهت مدیریت مسائل مختلف بهره برداری لازم را داشته باشند و می توان با تقویت فضای حاکم به نتایج موثرتری نیز رسید و قطعا اگر همکاری و هماهنگی بین دستگاه قضایی و استانداری برقرار باشد، دستاوردهای خوبی برای استان و شهرستان های استان در پی دارد.
مقام ارشد اجرایی استان افزود: قطعا با حضور رئیس کل جدید دادگستری استان و با اتکاء به ظرفیت و سرمایه اجتماعی بسیار خوبی که از آن برخوردارند، اقدامات چشمگیری را در جهت رفع مشکلات و دغدغه های مردم شاهد خواهیم بود.
استاندار خراسان جنوبی در پایان به آمادگی مجموعه استانداری و شورای تامین جهت همکاری با دادگستری استان اشاره و گفت: با تکیه بر روحیه تعامل همکاری مشترک برای حل مشکلات مردم و خدمت به نظام، خود را جدا از قوه قضائیه نمی دانیم و در این مسیر در کنار هم هستیم.
حجت الاسلام حمیدی هم ضمن تقدیر و تشکر از استاندار خراسان جنوبی آمادگی کامل دستگاه قضایی استان خراسان جنوبی را جهت تعامل در رفع مشکلات مردم استان در موضوعات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و رفاهی اعلام نمودو گفت :استعدادهای بالقوه زیادی، هم در زمینه معادن و صنایع و هم در خصوص نیروی انسانی در استان وجود دارد که نیازمند حمایت دولت می باشند و با حمایت دستگاههای مرتبط میتوان وضعیت استان را خیلی بهتر از وضع موجود کرد و ان شاءالله با همدلی و تعامل این امر صورت خواهد گرفت .
در پایان نمایندگان ارشد ‌‌‌قوه مجریه و قوه قضائیه دراستان خراسان جنوبی در خصوص مسائل اداری و پروژه های در دست اقدام دستگاه ها گفتگو کردند و این پیش زمینه ای شد تا در جلسات آتی مسئولان و مدیران این دو دستگاه تصمیمات مهم و قابل توجهی اتخاذ شود .