به گزارشروابط عمومی مرکز  وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه ، زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال۹۸ به مدت ۴روز تمدید شد.

مطابق این اطلاعیه متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز می توانند تا ساعت ۲۴ روز ۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۸ با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور در این آزمون ثبت نام کنند.

شایان ذکر است با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده جهت تهیه مدارک مربوطه و آپلود آن در فرم ثبت نام، حسب هماهنگی انجام شده با سازمان سنجش، آپلود «مدارک تحصیلی و سابقه کار» الزامی نبوده و داوطلبان می‌توانند ضمن اسکن یک فرم تعهد دست نویس مبنی بر ارائه مدارک فوق الذکر در مراحل بعدی، مدارک و مستندات را در زمان اعلام شده ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم ارائه هریک از مدارک و مستندات فوق الذکر، پذیرش متقاضیان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

کلیه متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس http://23055.ir/porseman و عضویت در تالار گفتمان ، سوالات و موضوعات خود را مطرح نمایند. کارشناسان مرکز پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

فرایند ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری از تاریخ ۹۸/۱۲/۲۳ لغایت ۹۸/۱۲/۲۸ به مدت ۴ روز در سایت مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به آدرس www.judiciarybar.ir یا سایت سازمان سنجش کشور به آدرس www.sanjesh.org انجام میشود آزمون کارشناسی رسمی مرکز در ۶۰ رشته در روز ۹۹/۳/۹ در سراسر کشور برگذار میشود