نشست صمیمی و دیدار اعضای هیئت مدیره مرکز کارشناسان ماده ۱۸۷ دادگستری استان خراسان جنوبی با رئیس کل جدید دادگستری استان خراسان جنوبی

 

به گزارش روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان خراسان جنوبی دوشنبه ۹۸/۰۶/۰۴ اعضای هیئت مدیره مرکز کارشناسان ماده ۱۸۷ با حضور در دفتر ر ئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی با وی دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست رئیس هیئت مدیره مرکز، ضمن خوش آمد گویی به رئیس کل دادگستری استان از زحمات آقای صیفی رئیس کل سابق دادگستری تقدیر نمود.
وی وجود افراد باتجربه و تحصیل کرده در مرکز را امید بخش دانست و اعلام کرد تعهد و وجدان کاری اصلی ترین معیار کارشناسان ماست .
در ادامه این دیدار بیکس به تشریح مسائل و موضوعات مختلفی در خصوص امر کارشناسی پرداخت و وجود کارشناس متخصص را در احقاق حقوق اصحاب دعوی بسیار موثر ارزیابی کرد .
وی در پایان مسائل و مشکلات را مطرح و درخواست مساعدت نمود
رئیس کل دادگستری استان در این دیدار ضمن تشکر از زحمات هیئت مدیره و اعضای مرکز کارشناسان قوه قضائیه بیان داشت تصمیم قضات و صدور آراء و احکام بسته به نظر کارشناسی صورت گرفته توسط کارشناسان مرکز می باشد لذا کارشناسان مرکز می بایست دقت و بررسی دقیق و کارشناسی شده ای ارائه بدهند تا خدایی نکرده حقی تضییع نشود.